👉 Inschrijven voor de academie

Vind jouw samenwerkingspartner

Versnel jouw succes

 Vind de juiste professional voor jouw team

Vind hier de perfecte match voor een succesvol team

Ondernemen is uitdagend en tijdrovend. Je agenda zit bomvol met taken die cruciaal zijn, maar niet altijd jouw specialiteit of passie weerspiegelen.

Hier hebben wij de perfecte oplossing voor: wij beschikken namelijk over een database vol met online professionals met verschillende expertises. Denk aan virtual assistants, content creators, fotografen, SEO-specialisten etc.

Zij staan te springen om jou een handje te helpen binnen je bedrijf hierdoor kan jij:

  • Meer groei mogelijk maken
  • Meer omzet genereren
  • De efficiëntie binnen je bedrijf verbeteren
  • Stress verminderen
  • Je houdt tijd over waardoor jij je op de kernactiviteiten binnen je bedrijf kan focussen of wat dacht je van wat extra vrije tijd?

Waarom kiezen voor een professional uit onze poule?

Persoonlijke Matching

Wij geloven dat een persoonlijke klik bijdraagt aan een succesvolle match. Daarom nemen wij de tijd om jouw behoeften te begrijpen en matchen we je met een passende professional.

Gescreende Professionals

Alle freelancers in onze pool zijn zorgvuldig gescreend op vaardigheden, ervaring en professionaliteit. Zo ben je altijd verzekerd van kwaliteit.

Flexibiliteit

Of je nu een paar uur per week hulp nodig hebt of op zoek bent naar full-time ondersteuning, wij bieden flexibele oplossingen die aan jouw behoeften voldoen. En dit alles locatie onafhankelijk!

Hoe werkt het?

Veelgestelde vragen

De eenmalige kosten voor het vinden van jouw perfecte match bedragen €250,- exclusief BTW.

Hiervoor ontvang je maximaal 3 matches.

Eerlijkheid staat bij ons centraal. Wanneer het ons onverhoopt niet lukt om een passende match te vinden nemen we contact met je op om dit toe te lichten en ontvang je een creditfactuur voor de door jou gemaakte kosten.

Bij het uitzetten van een opdracht leveren wij maximaal 3 door ons gescreende professionals aan.

Er geldt een proefperiode van 6 weken, waarbij er de mogelijkheid is om de samenwerking te stoppen.

De gewerkte uren door de professional dienen uiteraard te worden voldaan aan jouw samenwerkingspartner waarmee je de overeenkomst bent aangegaan.

Indien je binnen de proefperiode van 6 weken besluit om de samenwerking te stoppen omdat de samenwerking toch niet blijkt te werken, bieden wij éénmalig kosteloos maximaal 3 nieuwe kandidaten aan. 

Let op! Dit is afhankelijk van de beschikbaarheid op dat moment binnen onze database.

Buiten de 6 weken wordt een nieuwe aanvraag als 2e zoekopdracht beschouwd, waarvoor €250 in rekening wordt gebracht.

Nadat je het intakeformulier hebt ingevuld ontvang je van ons een e-mail met de vervolgstappen. In deze e-mail vindt je de link naar de betaalpagina waar je de investering voor de uitbreiding van jouw team (€250,- ex. BTW) kunt voldoen.

Na ontvangst van betaling nemen we contact met je op en start de zoektocht.

Na de bemiddeling biedt jij jouw eigen documenten ter ondertekening aan of worden de documenten van de samenwerkingspartner ondertekend.


Wij staan buiten de rechtsverhouding tussen jou en de professional.

Wij zijn geen opdracht- of werkgever van de professional, hetgeen betekent dat wij niet verantwoordelijk zijn voor de (kwaliteit van de) uitvoering van de werkzaamheden.

Helemaal niets! Wij helpen jou compleet GRATIS!

Eerlijkheid staat bij ons centraal. Wanneer het ons onverhoopt niet lukt om een passende match te vinden nemen we contact met je op om dit toe te lichten. We blijven dan natuurlijk actief zoeken en we zullen ons melden zodra we een passende match voor je hebben.

Bij het uitzetten van een opdracht leveren wij maximaal 3 door ons gescreende professionals aan.

Je hebt gelukkig niet iemand in loondienst aangenomen maar je werkt met een freelancer. Daarom is er de mogelijkheid om de samenwerking te stoppen. Let wel op eventuele opzegtermijnen die je in de samenwerkingsovereenkomst hebt ondertekend.

De gewerkte uren door de professional dienen uiteraard te worden voldaan aan jouw samenwerkingspartner waarmee je de overeenkomst bent aangegaan. 

 

 

Nadat je het intakeformulier hebt ingevuld ontvang je van ons een e-mail met de vervolgstappen.

Na de bemiddeling biedt jij jouw eigen documenten ter ondertekening aan of worden de documenten van de samenwerkingspartner ondertekend.


Wij staan buiten de rechtsverhouding tussen jou en de professional.

Wij zijn geen opdracht- of werkgever van de professional, hetgeen betekent dat wij niet verantwoordelijk zijn voor de (kwaliteit van de) uitvoering van de werkzaamheden.

Intakeformulier

Scroll to Top

Intakeformulier opdrachtgever